n

2012-02-11
18:21:11

Bara för jag är så jävla rolig ! ;-)
Oj så duktig jag är på att blogga nu för tiden fast finns ju anledningar till det också min älskade mini dator har kraschat !! så det var ju tråkigt ..Just nu är jag världens tröttaste människa efter gårdagens bravader och knappt ork till att skriva här men tänkte bara säga att jag lever och att jag skriver mer sen ! :D 


Människor är rädda för sig själva,
för sin egen verklighet; mest av allt deras känslor.
 Folk talar om hur underbar kärleken är, med det är
 skitsnack. Kärlek gör ont. Känslor är störande. Människor är lärda att smärta är
 ondskefullt och farligt. Hur kan de hantera kärlek om de är rädda för att känna?
 Smärta är till för att väcka oss.
Människor försöker gömma sin smärta. Men de har fel. Smärta är något att
bära med sig, som en radio. Du känner din styrka genom erfarenheten av smärta.
Allt handlar om hur du bär den. Det är det som räknas. Smärta är en känsla. Dina
känslor är en del av dig. Din egen verklighet. Om du skäms för dem, och gömmer dem, låter du
 samhället förstöra din verklighet. Du borde kämpa för din rätt att känna smärta.






Kommentar:
#1: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-10 @ 16:42:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: