n

2013-01-30
23:34:53

Börjar väl om med bloggen igen för att jag är så jävla bra.
  • - Nu är det nästan över ett år sen jag bloggade sist här, så får väl se hur länge jag orkar fortsätta, men ger det ett försök till ;-) 
 
Har hunnit hända ganska mycket saker sen sist, wops.. men saker blir bara bättre måste jag säga och kan inte må bättre än nu, det känns som allt bara flyter på med saker men självklart har jag väl dagar som är mindre bra, men det har väl alla ;-) .. har helt underbara människor omkring mig som sprider massa glädje i min tillvaro sen får jag inte glömma min hund som gör det värt att kämpa och börja om på nytt, snart får vi ett tillskott i våran lilla familj, ska nämligen adoptera en hund från ungern, helt underbart, borde fler göra :) 
 
Nåja, ska försöka hålla bloggen vid liv IGEN.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: