n

2008-12-08
23:21:26

du ska veta att jag inte glömt!
hm,  det ända jag vet är att jag verkligen vill att allting ska lösa sig och att jag finns för dig, det kom som en chock för mig men du klarar det stumpan, du är stark det vet jag!  ge inte upp!

det blev att ladda ner ett par filmer.så ska ta och se dom som just blev klara och hoppas på att dom var värda att ladda ner överhuvudtaget, för jag är en sån som bara kollar på framsidan sen tar jag filmen brukar bli så för det mesta iallafall kan väl hända ibland att jag läser vad den handlar om.. haha! själv tycker jag inte att jag valt dåliga filmer för de!  ska nog dra mig mot sängen nu och ta ögon dropp före för just nu rinner det bara ur ögat och har ingen aning om varför så ska gå och höra med mamma vad hon tror det kan vara! och jag får inte glömma att berätta om hur mitt hår vart, jag kan inte säga att det vart som jag hade tänkt mig .. men täckte iallafall utväxten och det så det duger väl ska ta och göra en till färgning nu när jag får pengar! aja, sovgott & kram på er!

och har ni något bra film tips så skriv gärna!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: