n

2008-12-19
02:31:48

en sväng på stan.
hallå..

vaknade för en liten stund sen! typiskt mig att somna på kvällarna och vakna på nätterna. men iallafall så förlorade vi båda matcherna på julturneringen men förväntade mig inget annat heller! aja, direkt efter vi hade spelat klart drog jag och marielle hem till hon och duchade och böt om ochh drog in till stan för att träffa marcus och liam. sen när vi kom hjälpte vi honom att hitta julklapp till sin mor och liam! så till slut hittade vi iallafall något till båda två!  vart en super dag tack för en bra dag marcus marielle & lill liam! det måste göras om.. nu ikväll har jag packat inför kiruna och jag längtar verkligen tills vi börjar röra oss mot kiruna, det är efterlängtat! men före vi far dit måste vi föbi konsum och hämta mina och marielles linser som kommit nu iveckan snabbare än väntat! men nu ska jag dra har så jävulst med växtvärk ibenet så hade tänkt ta mig en alvedon sen lägga mig och kolla film! men hoppas alla har en bra helg. kram på er alla.



visst är han söt! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: