n

2008-12-17
12:39:08

.
halloj!

det är alltid lika skönt med att få sluta tidigare, slutade redan klockan 11 idag.dom två sista lektonerna var frivilliga så självklart far man hem istället för att sitta kvar! imorgon börjar julturneringen så håll tummarna för våran klass, men jag tror det kommer gå rätt bra ändå fastän det är så lite folk som ska vara med blir bara att vi måste kämpa mer! jag blir så arg när jag spelar så jag börjar slita iandras tröjor,knuffas och har mig! men ska försöka att inte göra det imorgon! nåja, var precis ut och hämtade posten för att kolla ifall jag hade fått mina och marielles linser ännu och det hade vi fått dom kommer snabbare än väntat. men det är ju bra det iallafall! det tog inte mer än två dagar innan dom kom, så ska ni beställa linser beställ på http://www.fargadelinser.se/ det finns faktiskt snygga färger där och bra priser! men kan tyvärr inte hämta ut dom förens fredag om ens det eftersom vi far klockan 10 på morgonen! men vi får väl se hur det blir det löser sig! ska försöka få liv i marielle nu så hon inte sover bort hela dagen så kanske traskar ner till hon på ett tag. ikväll har jag inga speciella planer blir säkert att vara med m. vi hörs! puss.

hoppas hoppas hoppas.

Du ber mig att glömma, glömma allt det som hänt, de som orsakar tårarna i mina ögon,
de som orsakar min smärta. Du säger, glöm det, nu lämnar vi de här bakom oss så vi kan gå vidare med våra drömmar, vår verklighetsbild. Vi?Du använder ordet vi, när det är jag som går igenom det här. Du står där bredvid som ett.Men det här är min verkligehtsbild just nu,kära du, det här är vad jag måste gå igenom, vad jag måste konfontrera, och visst kan jag bygga upp en bild av något, en bild som inte liknar verkligeheten, men försvinner min smärta då?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: