n

2008-12-19
03:41:53

.

'Jag minns hur du böjde dig ned, och satt där med armen om mig när jag grät. Du satt där och törsade mig,fast du inte förstod vad jag grät åt. Du höll om mig.. Du bara satt där och ställde frågan om och om igen inom dig. Vad har hänt? Men du sa inget.Jag hatar mig själv, var allt jag sa. Det ska du inte göra svarade du. Jag kollade på dig medans mina tårar rann . Det måste ha vart första gången du såg mig grina så mycket.Jag lutade mot din axel och kände en trygg känsla. Jag började bli lugn, kunde inte mera gråta.jag tryckte på för jag vill allt skulle rinna ut. Så slapp det sitta kvar till senare. Du satt där med mig ett tag.. Du hjälper mig alltid i svåra stunder.                

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: