n

2008-12-29
23:57:30

.
kom alldeles precis hem, vart att jag for ut en sväng med erik jesper och marielle, vart väl inte så värst länge vi var med dom men trevligt var det iallafall. det tråkiga med allting är att marielle flyttar imorgon till kiruna så blir väl att jag följer med och lämnar av henne på tågstation, hoppas du får det bra där stumpan! ^^ idag vaknade jag med världens huvudvärk och illamående så la mig i mammas säng med kusin och kollade en film, sen drog vi till havsbadet med morfar och var super kul där =) lärde b.la. freja att simma eller inte helt men snart klarar hon det galant hon var riktigt duktig! sen när vi kom hem la jag mig och kollade två filmer ''step up 1 & 2''  super bra film. värd att se tycker iallafall jag! nåja,gårdagen tillbringade jag tillsammans med caroline rickard jens marielle och alexander först! så vi satt och spelade spel och drack lite ^ senare mot kväll kom erik och hämtade upp mig och marielle ..även jesper och jimmy var med så vi for och åkte lite! sen drog vi till jespers lägenhet och dit kom melinda och tina sen! så var en rätt bra dag igår. men snacka om ont ifingret jag har skulle vrida av en glödlampa som var tänd, osmart som jag var! så självklart brände jag mig och inte bara en gång! nä nu måste jag nog kila iväg ska upp tidigt imorgon. men hoppas alla haft en toppen helg! kram på er.


jag förstår inte vad du förväntar dig av mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: