n

2008-12-07
15:18:37

ingen rubrik.
hej..

nu var det ett rätt bra tag sen jag skrev här! men har inte riktigt haft tid till det så får ta och skriva lite granna nu istället! min helgen har varit rätt ok, nyktert hela helgen för både mig och marielle! ifredags kom fjeppa på besök under helgen.  han for tillbaka till kiruna imorse! varken jag eller marielle var vaken när han for till bussen så vi hann aldrig säga hejdå och sen märkte jag aldrig när han drog sov som en stock vi somnade inte förens halv sex imorse så! ikväll ska jag fara iväg och sova hos pappa hade jag tänkt och det är prat om att vi ska äta tacos ikväll men är mer sugen på äta sunes! så vi får väl se vilket av det de blir! spelar egentligen ingen roll för mig vilket det blir av de, men skulle ändå bli godare med sunes var så grymt länge sen jag åt där, direkt jag vaknade imorse så vart jag sugen på de! men men.. ska gå och kolla filmen med mamma ullis och daniel nu! men vi hörs!

kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: