n

2008-12-08
17:15:03

jag vill ha sommar nuu!
hallå..

kom hem för en liten stund sen, vart att jag gick och solade direkt efter skolan för mamma var ändå där och gjorde ögonfransar på en så det passade ju bra även ullis solade! när jag hade solat klart sprang jag över till ica och köpte mig hårfärg för sista slanten kände att det behövdes ..köpte mellan brunt så hoppas resultatet blir bra! åt just kinamat, och det var verkligen efterlängtat det är nog en av mina favorit rätter! ikväll blir det inget speciellt ska nog bara ta det lungt med tanke på att jag inte mått så värst bra dom senaste dagarna spytt och haft mig och kramper imagen! ska ladda ner den nya filmen med angelina joline - wanted!  har hört att den ska vara bra så återstår väl att se men före ska jag nog ta och städa ihop lite granna irummet, nä ska försöka göra lite nytta nu och inte bara sitta här! kanske tar och skriver lite senare.


jag vill ha sommar nu, det är så himlans kallt ute nu så vill knappt gå ut!

kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: