n

2008-12-01
17:00:44

julen närmar sig.
hallå..

dålig upptadering jag vet, men har inte hunnit med det ihelgen! men helgen har varit bra iaf . jag ska ta och lägga mig framför tvn en stund, tar och skriver senare. kram!




[ klicka ]

Vem står på nr 1? vad tycker du om denne?
en bra person!


Är nr 10 en ovän till dig?
nix, absolut inte!


Är nr 92 het?
ehm.. det tycker jag inte!


Vem är på nr 3?
barndomsvän alex!:)

Är nr 47 en tjej?
nej det är det inte.


Är nr 32 bra i sängen?
haha, vi har aldrig haft sex så det kan jag inte svara på.


Vem är på nr 100?
robin,


Är nr 88 född året 1988?
nopes!


Vem är på nr 68?
min älskade mormor.

Är nr 38 ful?
haha, nädå!


Vem står på nr 22? vad tycker du om denne?
ett litet mongo! :)


Har du strulat med personen på nr 55?
ja, det har jag!

Är nr 70 en person du vill lära känna bättre?
nä, faktiskti nte! jag känner hon redan tillräckligt!

Vem står på nr 76? vad tycker du om denne?
haha, jadu! jag vet inte, pucko kankse ;p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: