n

2008-12-15
18:29:25

kiruna here we come.
halloj..

kom hem för ett tag sen har varit iväg med ullis en sväng till pitholm och betalat en soffa, så när vi hade varit där tog vi och svängde in på sunes för att köpa mat var extra pris där 24kronor för en liten dricka och dubbel burgare så köpte vi en pommes till! och gott var det iallafall, är prott mätt.. men tar väl inte länge till innan jag är hungrig igen ;> ..och dagen har varit rätt okej faktiskt det var varken rolig eller tråkig utan mitt imellan lång dag till tjugo ifyra, drygt! efterskolan följde jag m till p-station och pratade och tog dna grej! och det gick bra iallafall. före vi for tillbaka till öjebyn svängde vi in på affären för att handla lite .. och man hinner inte kolla bort mer än en sekund så har m gjort nånting! hon hade tagit en frukt för att smaka hur den smakade, så hon tog en tugga sen la hon tillbaka den! hahah, tur ingen såg det! aja, har pratat med marielle om att vi drar till kiruna ihelgen och så blir det nu iallafall. så blir köpa julklappar där! ser fram emot att fara dit! men ska ta och ringa marielle på ett tag hade jag tänkt,ha det bra! puss.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: