n

2008-12-11
16:44:31

lucia vaka.
hallå..

ikväll blir det dricka och vaka , ska strax gå och göra mig klar sen traska ner till marielle börja dricka lite hade vi väl tänkt se dra oss in till stan! men det blir säkert bra, bara jag är vaken tills lucia tåget börjar eftersom jag ska vara med egentligen vill jag inte vara med, men nu vart det så iaf! är sjukt nervös har så grymt mycke scen skräck! så får väl se hur det går :) igår var det en rätt trevlig dag, efter skolan drog jag och marielle hem till henne och vilade en stund och väntade på att david skulle komma hem så vi kunde fara till mc klubben! det var en som fyllde år så vart fika och surr, och så fick vi oss en varsin mc tröja av david som julklapp :) så vi har planerat att köpa något åt honom också! sen när vi for därifrån drog jag till marielle ett tag till sen ringde jag och hörde om ullis var ute och körde men det var hon inte hon var och solade och skulle gå så då väntade jag på att hon skulle bli klar, sen gick jag och mötte hon så man fick sig iallafall sällskap påvägen hem alltid trevligt med det! sen satt jag mig med ullis och kollade dirty sexy money och åt popcorn och åt nudlar! ( lite slarv skrivet, men har lite bråttom ) men ni får ha det! kram.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: