n

2008-12-13
00:09:26

lugn helg!
hallå..

håller precis på och färgar håret igen. och jag vet knappt vad det är för färg själv men mörk rött/lila aktigt , det lutar sig iallafall mer mot det hållet :) så ska strax gå och tvätta ur det hade jag tänkt! gårdagen var riktigt trevlig blev stan för våran del, vi drog oss till punkt och var med emelie jenny sebastian ida julia tobias och marcus jag marielle jönsson osv..dom andra kände jag inte! vi satt och surrade och spelade öl spelet! senare mot kvällen drog jag emelie och marielle med tobias och marcus och åkte lite bil, så tog vi oss en sväng till älvsbyn för att köpa korv? fast allting var stängt! så vi får till shell istan och köpte iställlet, sen drog vi tillbaka till lägenheten! så drog marielle hem så jag sa att jag skulle komma sen till hon, sen for jag tobias & marcus hem till m. och satt och spelade tibia! så både jag och tobbe somnade en stund! sen när vi vaknade körde han hem mig till marielle, direkt jag kom in började jag göra mig klar inför lucia tåget som jag skulle vara med i! sen kom mamma och hämtade upp mig och körde mig till kyrkan, och jag var inte alls lika nervös idag som jag brukar vara när jag gör såntdär! men det gick iallafall bra trotts att vi sjungde lite fel ien låt men det var inget som märktes tror jag! sen efter kyrkan blev det fika.. men jag mådde så dåligt huvudvärk,yr,magvärk och mår illa osv. så jag for hem istället och tänkte bara vila en stund men blev längre än jag hade tänkt .. vaknade kring halv 9 och kom hem kring tolv! så när jag vaknade visste jag inte ens själv vilken dag det var, så såg jag att pappa hade ringt så jag ringde upp honom sen frågade han ifall jag ville komma men tyvärr gick inte det eftersom jag är hundvakt men ska diti morgon iallafall, så jag frågade honom samtidigt vad det var för dag först sa han torsdag sen lördag osv. men till slut sa han att det var fredag ;p så imorgon ska vi och köra skoter och grilla, så ska bli kul det iaf! ihelgen ska jag bara ta det lungti allafall, inga planer för att dricka .. ska nog ta ett uppehåll med det och spara mig till nyår känner att det börjar bli för mycke! nä, nu ska jag gå.. skriver mer sen! 
puss!

fördrivs-lista

Ditt namn?
natalie
Hur lång är du? 161,7cm
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar? att jag vill sova mer!!
Vart befinner du dig just nu? i extra rummet. 


 Biter du på naglarna? kan väl hända..
 Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? ehm.. man har väl inte bara en färg man har väl olika på alla!:)

 Har du några husdjur? 3hundar 2katter
 Är du singel? joda

Vem är snyggast? min diva, ( hund )!

Vem vet mest om dig? Marielle skulle jag tro.
Vad vill du ha just nu? en fet godis påse chips & fanta.
Ditt mål i livet? jadu..att lyckas.
Rädd för?mörker.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 23

 McDonalds eller Burgerking? Mcdonalds,lätt!
Sjunger du? jo, för duchen!
Vad har du för skostorlek? 36-37
Vill du gifta dig?nja, tveksamt
Kommer du överens med dina föräldrar? för det mesta.

Skor du hade på dig idag? svarta

Årstid? sommar och vinter

Favoritmat och dryck? lövbit med strips & fanta.
Hur svarar du i mobilen? hallå..hej!
Sov du ensam inatt?
nä, jag har sällskap av djuren!


Vad gjorde du klockan åtta imorse? stog ikyrkan förberrede mig med dom andra inför sjungandet klockan 9.

Vad var det senaste någon sa till dig?hej gumman, vi är i finland än, jag har en som vill prata med dig! osv.
Favoritbyxor? mjukisar.

Hur många kuddar sover du med? 4,
 Vad luktar det nu om du sniffar lite?
är förkyld.
Saknar du någon nu? ja
Snus eller cigaretter?båda sakerna.

Vill du ha barn? ja det vill jag.

Födelsedag? 15juli
Är du blyg? det beror på i vilket sammanhang


Tycker du att du har fin dialekt? nä, vill prata skånska eller något.
Tycker du om fester? ja, självklart!
Tycker folk du är snygg? har fått höra det en par gånger av folk, men det är inte så att jag går omkring och frågar de :)
Använt någon hårprodukt idag? nä, om inte hårfärg räknas.

Planer till helgen? yes, skoter imorgon hundvakt idag, sen bara ta det lungt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: