n

2008-12-17
21:54:53

När lögnen blir din sanning, vad tror man på då?

blä, jag är alldeles uttråkad sitter och lyssnar på musik! marielle sitter i mitt rum vid datorn så ska nog gå  och surra lite med henne istället för att sitta här det blir så lång tråkigt om man sitter alldeles för länge men det blir väl att vi slår igång en film eller nånting! hade tänkt fortsätta se filmen jag inte såg klart igår ''ps ilove you''  och sällskap fick jag av jolly isängen igår alltid lika mysigt med lite sällskap! ikvällen har jag tillbringat med både jens & marielle. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, förutom att jag svin trött och det blir en tidigt kväll. ha det bra! 



Jag avskyr dig, jag vill inte att du ska finnas. Jag vill bara slå dig hårt för du vägrar minnas. Jag avskyr ditt leende, jag avskyr ditt skratt, och jag avskyr att jag måste drömma om dig varje natt. Jag hatar när du håller om mig hårt, jag hatar när du får mig att glömma det som är svårt. Jag hatar dina läppar mot mina, jag hatar dom för att dom är dina. Jag hatar dina sockersöta ord i mitt öra, ord som jag verkligen behöver höra. Jag hatar dig, jag avskyr dig, du äcklar mig. Varför ska du andas samma luft som jag ? Varför ska du få mig att känna mig ensam, och så väldigt svag. Varför vill du aldrig förstå, att jag hatar att älska dig så?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: