n

2008-12-28
00:28:04

på sätt och vis.

kom alldeles just hem från degeränget! har blev en rätt bra dag ändå kvällen började med att jag och kusin kollade tv och tjockade oss med godis osv.. sen när hon somnade gick jag ut med hunden en sväng och ringde och surrade med tina då kom vi fram till att vi skulle göra något, och när jag var ute så såg jag erik och jeppe köra förbi så jag hörde med dom vad dom skulle göra så vart att dom kom och hämtade upp mig sen hämtade vi upp tina så for vi ut och körde lite sen drog vi på en fest på degeränget hos tobbe så vart att man tog sig en grogg där! sen skulle erik börja dra sig därifrån så jag och tina henkade på.. så han körde hem oss båda! och nu sitter jag här och funderar på att slå igång en film eller tvn. börjar bli rätt så trött! men vi får väl se! ska kila nu, ha det bra! kram.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: