n

2008-12-16
21:16:02

prommis med hundarna!
hej.

kom alldeles precis in! vart en långpromenad med hundarna. och en sväng till ica för att panta, och så följde marielle med mig ut med dom, och så tog hon med sig milo samtidigt! så var faktiskt riktigt skönt ute och piggare vart jag än vad jag var.. så ska strax lägga mig framför tvn och kollade lite desperate housewifes som det redan gått ett tag av men det är paus nu så tänkte skriva några rader innan det började! och en sak är säkert att jag är en klant, jag gick med fyra kassor med pant och två hundar så var inte så super lätt att gå med allting men då ville marielle att jag skulle komma upp med jag sa att jag inte tänkte det för jag hade så mycket men till slut gav jag med mig och gick upp, och såklart när vi skulle gå ut så hade jag en påse med glasflaskor iena handen och diva är rädd för att gå itrappor så hon hade självklart bråttom ner så då följde påsen med så det kracshade i trappan allting, och det lät inte lite heller!  men som tur är gick det iallafall bra för både mig och hundarna ingen skada! nä, nu ska jag dra. vi hörs!

puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: