n

2008-12-28
01:48:47

tråkigt.
Jag är: trött
Jag sover: gärna ..
Jag blir glad av: att jag ska göra min tatuering snart.
Vem kramade du senast: robert
Vad sa du senast: va?
Gröna eller röda äpplen: gröna
Vem ringer du när du blir arg : mamma är för det mesta arg på hon,tyvärr!
Vad skulle du behöva just nu: en grogg och ta mig en rök.
Har du snygga skor: funkar!
Vilken tid gick du upp idag: kring 13;00
Vad var det första du sa imorse: kör mig till marielle. 
Har du sovit i din egna säng inatt: nej!
Har någon annan sovit i din säng i natt: jo.
Vad såg du senast på tv: musik videos.
Kan du spela fotboll: jadå.
Senaste personen du skickade ett sms till: david,
Senaste personen som du fick ett sms av: david
Senaste personen du ringde till: Marielle
Senaste personen som ringde till dig:erik m
Senaste personen som fick dig att skratta: erik och jesper
Senaste personen du pussade: min hund!
Senaste personen du hörde sjunga: ehm..minns inte!
Senaste personen som fick dig arg:humf, min kusin!
Senaste filmen du såg: Shrek 1
Senaste låten du lyssnade på:drängarna- om du vill bli min fru
Ditt liv med ett ord: bergochdalbana.
Gjort idag: umgåts med folk, tagit en grogg.
Vad drack du senast: fanta
Vem är du kär i: min hund.
Vad ska du göra imorgon: sova, sen får vi se vad som sker.
Har du gråtit till en film någon gång:många gåner.
Sista meningen innan du går: hoppas alla haft en bra dag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: