n

2008-12-23
16:46:40

uppesittarkväll / julklapps handling.
hallå!

kom hem från stan för ett tag sen, blev inte att jag köpte så jätte mycke julklappar men ett par stycken blev det iallafall! så man får hoppas på att alla blir nöjda över det dom får! blev att vi for rätt tidigt till stan ändå min kusin freja följde är så svårt att köpa åt 5åringar så hon fick följa med och välja, efter en lång stund på stan så gick vi och mötte marcus och liam för att gå och äta! trevligt var det! har inte riktigt fått någon jul känsla ännu men får väl hoppas det hinner komma tills imorgon, och imorse ringde anna mig och frågade om jag var hemma och det var jag så hon och lillebror kom förbi med julklapp till mig och i dom innehöll det en snygg tunnika och en jätte mysig halsduk från gina! och jag hade faktiskt kollat på halsduk nån dag före så det passade ju bra att jag fick en! ikväll är det uppesittarkväll så hade tänkt spela bingolotto nästan det bästa jag vet, med tända ljus godis och rubbet plus med familjen! så har min dag sett ut iallafall riktitg bra. men ska gå ut med hunden nu en sväng hade jag tänkt.

godjul och kram på er.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: