n

2008-12-07
15:30:47

Vi gör alla misstag och alla är värd en andra chans att bevisa att man gjort fel.
Vad kommer du säga om jag berättar sanningen? Kommer du förstå om jag berättar hur det är?


pappa-jag vill att du ska förstå så jag ska börja med att säga
förlåt , jag har inte varit så bra och inte varit hos dig som jag ska
men jag lovar dig en sak att jag älskar dig min far! och jag skäms så mycket för att jag blivit den jag är idag , en flicka behöver en pappa och jag behöver dig, och jag har inte tänk efter och därför inte hört av mig , om jag fick spola tillbaka så lovar jag att allting skulle vara helt annorlunda idag jag skulle tillbringa min tid mer med dig och visat att jag brydde mig men det är inte försent för jag har hela livet framför mig och i varje steg jag tar så ska jag tänka på dig du kanske tror att jag inte älskar dig men dära har du fel du betyder så mycket att ingen kan älska dig mera än jag , jag är dålig på att förklara men du kan väl förstå ...du kommer alltid vara en del av mig och mitt liv !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: