n

2008-06-16
22:23:34

det är bara friska människor som är villiga att medge att dom är galna.

Hellu!

dagen började med skola, och det sög verkligen där, blä! ska iallafall inte dit nåmer, ingen ide! .. sen direkt efter skolan for jag in till stan och mötte josefin, och gick med hon en snabbis! sen tog jag bussen direkt till paltzerian! så jobbade från två till ungefär halv sex, satt ungefär i tre timmar och hede på klister lappar på beaflaskorna, och drygt var det! i en kartong var det 500flaskor, och 200 ien och så tror jag det var 400 ien! så snacka om jobbigt! så imorgon blir det nog bara att pumpa bea och sådär! (: .. sen efter jobbet körde marcus hem mig .. så hämtade jag mopeden och for en snabbis till caroline! sen for jag till marielle och satt dära en stund! och sen efter det for jag och var med tina, vi slog på en film och bara tog det lungt! :) .. men var så jävulst trött att jag  knappt kunde hålla upp ögonen,  fast efter ett tag sov jag iaf! heuheu! så när jag vaknade gick vi ut och rökte, sen började jag bege mig hemåt! och nu sitter jag här, och funderar på om jag ska orka gå och hämta godiset, är så jävulst sugen! haha .. nåja, orkar inte skriva mera nu! får skriver mera imorgon eller något! :) puss på er.


 



Byske midsommar! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: