n

2008-06-15
01:25:09

Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron.

idag har det väl varit en rätt trevlig idag iallfall! vaknade kring halv två ungefär av att linda väckte mig så klädde på mig och sen for vi direkt till fällfors en sväng och var där :) .. senare på kvällen for jag förbi hos tina och hämtade upp hon, så for vi ner till blåbågarna och grillade och drack lite med folk;> .. fast vart inget dricka för min del iaf! men var lika trevligt iallfall .. tills alla myggen kom och försökte äta upp en! wäsh! sen kring tolv körde jag hem tina, och nu sitter jag här  och funderar på att dra mig härifrån och krypa ner isängen och slå på en film! börjar bli rätt trött, kunde inte somna förens sju imorse så! aja, ha det bra! puss på er..


                                                               



Du skämmer bara ut dig själv!


Du kommer alltid att betyda mycket för mig, på ett eller annat sätt. Men vi vet båda
 två att det aldrig kommer att bli nått mellan oss, för ingen gillar den andra på det sättet.
 Men det vi gjorde med varandra, börjar förvandlas till drömmar och det ända
jag är ledsen för, är att det vi gjorde bara var på lek, aldrig av kärlek....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: