n

2008-11-24
00:27:49

dejt med sängen.
hallå!

ska alldeles strax ta och krypa ner isängen börjar bli riktigt trött nu, har legat nästan hela dagen framför tvn och tjockat mig! har varit en rätt skön dag, fast huvudvärk ännu en dag! har pågått flera dagar nu förstår inte vad som är felet, alla tjatar om att man ska dricka massa vatten osv, jag gör det! men hjälper inte .. men får väl ta och bita ihop och hoppas att det går över så småningom! har just laddat ner ett one tree hill avsnitt kunde inte hålla mig till nästa vecka så blir att lägga sig och se det! ska ta mig en rök före! imorgon ska jag iväg in till stan med jennie och kolla lite var rätt länge sen vi hittade på något så det ser jag fram emot! men ska lägga mig nu, godnatt!

kram på er.

tatuering på g.
är riktigt sugen på den med stjärnor som är högst upp till höger!

sen tog jag ut min pierccing i tungan idag, kommer sakna den!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: