n

2008-11-19
13:00:03

det känns rätt, det känns fel..
halloj ..

vart att man slutade till luch idag, egentligen skulle jag sluta klockan ett men vi fick mer kompledigt alltid lika skönt att sluta tidigt hade ändå ingen större lust till att vara kvar på skolan med magont osv, och utvecklings samtalet gick mycket bättre än väntat faktiskt det är nog det första som gått riktigt bra för mig har bara lite kvar att ta igen nu har hunnit göra det mesta redan så det känns skönt att ha det mesta bort gjort! och före utvecklings samtalet var jag mamma pappa och lillebror iväg och fikade på hansens :) .. igår kväll vart det inte att vara med marielle för var sjukt trött, la mig i sängen och åt godis sen smsade jag och marielle varandra ett tag så skulle vi möta varandra ett tag efter så jag smsade och sa att jag nästan var hos hon fast jag låg i sängen, så somnade jag ..så kring halv fem imorse när jag vaknade till snabbt hade jag sms från henne och hon hade tydligen också somnat igår så sa hon att du kom ju aldrig din idiot ;p men då sa jag att jag ljög! :( .. jag sov! så då blir det att göra något idag istället men blir nog säkert bara att ta det lungt och spela lite tv spel, osv! imorgon ska vi in till stan och köpa nya kläder! nä, nu ids jag inte skriva mer.

kramis!

att du ens ids lägga ner en massa energi på massa skitsnack!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: