n

2008-11-23
15:55:04

dolly parton - jolene
halloj ..

igår var det en riktigt trevlig kväll började med att jag vaknade kring halv tre sen låg jag och kollade lite tv och väntade på marielle,båda var helt slut så vi tänkte bara ta det lungt och lana men vart ändrade planer nästan direkt .. så vi fick skjuts och hämtade spriten sen när vi kom till mig gjorde vi oss klara och började dricka lite, och spelade lite kort! sen kring nio tiden drog vi till frans där befann sig frans, linus,johan,emil och enberg! så vi satt och surrade lite osv.. men var trevligt iallafall! sen drog linus och enberg ut på krogen så då vart det bara vi kvar men var lika trevligt för de! senare mot kvällen drog marielle hem men vart att stanna ett tag för min del för jag och emil spelade fínns i sjön och han fuskade inte lite! så kring ett drog jag hem, och det sköna med allt är att jag bara bor två hus ifrån frans så gick snabbt att gå hem och nära till sängen så såg min kväll ut igår iallafall! och imorse vart man väckt kring halv elva av mammi som undrade ifall jag skulle följa på mcdonlads i luleå först orkade jag inte men ändrade mig lika snabbt, man kan inte motstå donken det är ju bäst där! så vi for iallafall dit när vi hade ätit så for vi in till stan och kollade lite, köpte inget speciellt vart en slags body lotion som luktade vanilj/kanel det luktade inte så illa som jag trodde först att den skulle göra, sen köpte jag mig en ljus sak med kina tecken på! sen har det väl inte hänt så mycket mer, tror jag ska förbi tina och hämta mina skor senare! nä nu tycker jag att jag har skrivit mycke, så vi hörs!

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: