n

2008-11-03
19:50:35

du kan vara det.
hellu, just nu siter jag och väntar på att marielle ska komma hit :) blir att hon sover här inatt!
så blir att tillbringa kvällen tillsammans med hon! så , skriver mer sen!

kram!



Marielle : okej, jag ska bara ducha! sen kommer jag.
Jag : näe, ducha här!
Marielle : men jag har nytt schampo, david skjutsar mig
till dig när han kommer från klubben.
jag : men det är ju läänge kvar.
marielle : nej! det är det inte. hoppar i duchen nu,
är redan naken . hahah ..
jag : det var mer än vad jag ville veta, haha!

Kommentarer:

Jag undrar jag vem som EGENTLIGEN är det!?

2008-11-03 @ 19:57:17

Men jag sa ju att jag kunde fixa in den om du grejade den till så du vill ha den... Jävla yrhöna :P

2008-11-03 @ 20:04:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: