n

2008-11-24
23:58:50

en kall vinter kväll.
halloj..

ska precis lägga mg framför tvn, men hade först tänkt skriva ett par rader! idag har jag tillbringat tid med både jennie och tina.. började med att jag möte upp dom i stan direkt efter skolan så vi gick omkring och kikade och jag måste verkligen försöka hitta en present till linda hon fyller år på onsdag så ska försöka köpa nånting iallafall! jag fyndade mig en kofta och ett linne idag iallafall..när vi vart klara istan kom niclas och hämtade oss istan så vi for hem till jennie och tina satt och surrade och kollade en serie som jag inte minns vad den hette för jag somnade vart så jävulst trött, sen väckte jennie mig så satt vi och kollade på shan atic eller hur han nu stavas, men han är grymt bra och ett gott skratt får man sig iallafall! sen kring 10 tiden hämtade mamma mig så vi for och stängde solariumet sen la vi oss isängen och kollade youtube klipp som hon tyckte var så roliga, kan inte påstå att vi har samma humor tror nästan hon har sämre än mgi! ett klipp hon visade var roligt, men dom andra sög! så efter en stund gick jag och duchade och nu sitter jag här och trycker i mig chips och hoppas det ska vara något bra på tv ikväll men det återstår väl att se! imorgon blir det nog att plugga inför alla proven och läxor som ska in i veckan, suck! ska kila nu,

vädret är bara kallt och jävligt, kan det inte bli lite varmare?

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: