n

2008-11-09
22:34:56

farsdag.

dagen började med att jag vaknade lite före två, så när jag vaknade var mamma och daniel på väg att fara in till stan så jag snörde på mig kläder och följde med dit för att kunna köpa farsdag present vart att jag köpte en parfym till pappa, så när vi hade varit och köpt det och gjort det vi skulle for vi förbi max och köpte oss mat där sen släppte dom av mig hemma, så när jag hade ätit klart drog jag ner till pappas jobb och gav honom presenten och gjorde tårta åt honom sen for vi hem till kattis och beställde hem mat från pentryt var sugen på kinamat så då vart det att vi beställde därifrån, gott var det iallafall! sen satt vi och kollade på singing bee, efter jag varit där ett bra tag for jag hem till morfar och såg sanningens ögonblick, men det har iallafall vart en bra och trevlig dag :) nåja, har väl inte så mycket mer att skriva! hoppas alla haft en bra dag iallafall.. :)



 KOM HEM NU, JAG SAKNAR DIG!


Kommentar:

Haha ja, du är inte ensam :P

2008-11-10 @ 00:34:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: