n

2008-11-11
15:45:24

glöm dagen problem, det kommer nya imorgon!
kom just hem från en seg skoldag, jag måste få säga att det har varit segare än vanligt kändes som att klockan aldrig gick framåt utan var stilla istället, blä! har inga planer för ikväll blir nog att bara ta det lungt, och städa rummet det behövs! morfar ville ha mig till att baka idag, men jag vet inte om jag orkar men får väl se senare hur det blir med den saken annars gör jag det imorgon! aja, skriver sen.

kram!

idag efter no lektionen så luktade det brännt i korridoren..

jag till sara : har du tänkt för mycke?
sara: va?
jag: ja har du tänkt för mycke?
sara : svarar nä, lite förvirrad.
jag : nähä okej, jag tyckte det började lukta brännt, tänkte om det var du som hade tänkt för mycke!
sara fattade ingenting.
jag: men.. det luktar brännt, tänkte om du hade tänkt så mycket att det började lukta.
sara: jahaa, haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: