n

2008-11-22
14:55:29

god morgon.

hallå..

vaknade för en liten stund sen, och när jag vaknade märkte jag att det började bli rätt mörkt ute så jag förstog att jag sovit bort hela dagen ,suck! typiskt att jag skulle vakna halv tre jag som tänkte gå upp i tid idag! aja, gårdagen var väl si så där kunde ha varit bättre men fick iallafall umgås med tjejerna så fick det trevligt med dom iallafall var tänkt att jag skulle sova hos marielle men var helt slut i kroppen och huvudvärk och ont i ryggen efter sdol. så kanske blir ikväll. är inte alls sugen på dricka ikväll, men blir nog iallafall att fara iväg på fest, men det lutar sig åt nykter hållet för min del, men det kan ju alltid bli ändrade planer! ska strax lägga mig och vila en stund till.

kram.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: