n

2008-11-25
22:31:19

hurtigbullar!
hallo..

kom alldeles precis in! vart att jag for ut med hunden iallafall, drog med mig marielle och milo också så jag slapp gå ut själv och så fick benji sig någon att leka med samtidigt också, så vi drog ner till fotbolls planen först och sprang omkring med dom där och jag måste erkänna att jag har världens dåligaste kondis! men det gick bra iallafall. sen när vi ändå var i närheten av caroline så ringde vi hon och hörde ifall hon och anti skulle ut en stund med oss också, och så vart det! så vi gick runt i öjebyn lite också, och känner mig verkligen duktig har inte varit såhär hurtig på väldans länge men blir att börja träna snart igen med marielle alltid kul att ha sällskap med sig! nä, är helt slut ikroppen nu! ska ta mig en duch och hoppa ner i sängen och slå igång tvn och plugga lite samtidigt, och sen hoppas på att jag kommer upp i tid imorgon! vi hörs!

kram!


hoppas det var värt det också.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: