n

2008-11-26
22:35:07

jag är helt slut.
hej.

blä, är alldeles slut i kroppen och träningsvärk! min dag har varit riktigt trevlig, började med skola halv 9 så blev att jag promenerade till skolan idag med marielle är inte alls vanligt att jag går dit brukar för det mesta ta bussen, jag är lat iknow! tar egentligen inte alls så lång tid att gå till skolan men iallafall slutade klockan två idag! så direkt efter skolan drog jag över till pappas jobb och väntade på att han skulle sluta så vi kunde fara in till stan och köpa present till linda vart  fia med knuff fast med shot! och så följde jag med och hämtade lillebror på dagis före! och när det vart klart for vi och köpte drickor osv till resturangen sen stannade vi till och fikade! och så snäll som pappa var så fyllde han på mitt kort och det behöves, för orkade inte slösa på mina pengar till det! måste snåla nu när det är jul snart så jag har råd till julklappar! sen började vi bege oss tillbaka mot öjebyn så han lämnade av mig hos jens för vi skulle följas åt till linda, men vi for inte dit direkt vi surrade lite och kollade film och så gick vi upp till marielle en sväng fast hon sov så vi båda hoppade på hon samtidigt hon kollade bara på oss sen vände hon sig om igen och fortsatte sova, så jag försökte få upp henne med att säga att krille var nere hos jens och att han ville komma upp! fast hon trodde inte jag pratade med henne så fick jag svar'' natalie, jag är inte döv! jag hör vad du säger jag har inte tagit knark om du tror det'' sen somnade hon igen, nog för att det var henne jag pratade med men hon trodde väl jag sa något helt annat till jens så vi gick ner igen! så la jag mig ner och spelade spel sen började han fula sig, så satt han och smsade '' ska vi älska'' medans jag satt och frågade om vi skulle kleta bajs på varandra, och bajsa ikors! så fick jag tillbaka jag älskar dig ;> .. sen kring sju drog vi till linda och fikade, surrade osv. sen gick jens över till rickard och caroline ett tag sen drog dom någerst! sen körde june hem mig så när jag kom hem la jag mig isängen och surrade med min kusin itelefon isäkert en timme om allting möjligt! så har väl ungefär min dag sett ut! orkar inte skriva mer ska plugga en stund och kolla lite tv.

sovgott,kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: