n

2008-11-03
19:48:32

jag tror att..

det går i släkten! haha ..



deafeen.blogg.se -->  malin som skrev det här.
 För de här "Pite"borna..

Jag har en brorsdotter som skriver med mig på sitt konstiga jävla lappPitespråk..

Natalie: "He dem åt mig"
Jag: Vad fan säger du flicka
Natalie: Ja, He dem åt mig!
Jag: Och vad fan är det?
Natalie: He= he dem .. alltså ha dem på nå coolt sätt.
Jag: OCH HUR FAN SKULLE JAG KUNNA VETA DET?! Skriv fixa istället då?
Natalie: "men he bara in dom som dom jär"

Jävla lappjävel..

Du är en gryngång
Natalie! Vet du vad det betyder? NÄE FÖR ATT DET ÄR MALINSPRÅK! [?]

- Malin säger:

Du är ju sjuk i huvudet

» natalie { hitta på nå? säger:

varför de ?

» natalie { hitta på nå? säger:

nu blir jag ju sårad

- Malin säger:

Hahaha läs min blogg

» natalie { hitta på nå? säger:

okej ;P

» natalie { hitta på nå? säger:

hahha så jävla sjuk i skallen ;D

- Malin säger:

DU JA!!!!

» natalie { hitta på nå? säger:

inte mitt fel, att du inte kan mitt vackra språk ;D

» natalie { hitta på nå? säger:

sko i lär dä lite pitbondska?

» natalie { hitta på nå? säger:

hahahha

- Malin säger:

Snart åker jag upp och puttar ner dig i snön


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: