n

2008-11-03
19:41:50

just nu.
VEM.
Vem är i rummet med dig? min kisse.
Vem fick du sms av senast? marielle
Vem pratade du senast i telefon med? decci
Vems hus var du senast i? maries?
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? marielle. tror jag!
Vem önskar du att du var med nu? hemlighet!

VAR.
Var är din telefon? isängen
Var är din mamma? jobbar, tror jag!
Var sover du? under sängen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? finland och matildas garderob!
Var åkte du senast bil? från stan
Var i ditt rum är du? i mitt vardagsrum

VAD.
Vad åt du senast? chips
Vad drack du senast?  jucie
Vad är det för färg på dina byxor? jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? inget faktiskt.
Vad har du på fötterna? Sockar
Vad är din favoritfärg? Svart & Vit och grått. 
Vad är din favorithemsida? blogg, pixbox!
Vad hör du just nu? mamma!

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus? igår
När träffade du din pappa senast? idag
När duschade du senast? hmm, kan det ha varit förr förra julen kanske?


HAR DU NÅGONSIN.
Sovit i någon annans säng? givetvis!
Hånglat på en bio? nä, för jag är aldrig på bio typ.
Hånglat i skogen? jopes,
Målat om ditt rum? nej, men tapetserat!
Kört över hastighetsgränsen? Ja
Haft känslor för någon som inte känt det samma? aop
Sovit i en säng med någon av samma kön? många gånger.
Sett någon dö? Nej
Sovit till tre? Ja
Älskar eller saknar någon just nu? nja, lite kanske.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: