n

2008-11-02
16:07:05

lördag- söndag.
hey, var inte så värst länge sen jag kom hem från luleå, var där en sväng med mamma och daniel och fick mig ett nytt skåp som jag kan he kläderna i, och en platt skräm som är som både dator och tv samtidigt, man väljer själv om man ska se tv eller gå på internet! :) och så fick jag mig hårfärg & ny lamp skärm med kina tecken på! är iallfall nöjd med det jag fått, så vi håller på och ska göra om i rummet nu så skriver bara lite snabbt! :)  har hänt en hel del saker under helgen, som jag mår dåligt av att tänka på , så lördagen var jag bara hemma hos farmor med hon & lillebror såg lite film och myste på, idag var jag till luleå och köpte saker till rummet! senare får vi väl se vad som sker, men tar och skriver sen när vi fått i ordning allt!

kram.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: