n

2008-11-20
20:17:59

mitt huvud sprängs!
hellu..

kom hem från stan för en liten stund sen är helt slut ibenen vi har sprungit omkring runt stan som galningar eftersom vi hade så lite tid på oss att vara där för buss tiderna har blivit sjukt dåliga så sista går hem halv sju och vi kom kring fyra tiden kanske, och man vill ju som hinna gå omkring och kolla i lugn och ro .. men jag lyckades iallafall hitta mig nya kläder! och det gjorde både marielle och josefine också, vart så jävulst hungrig när vi gick så då vart det att man gick tjatade om att få äta och sen tänkte man mer på mat och vart ännu mer hungrig så vi skynade oss ännu mer och köpte det vi skulle sen drog vi ner till sunes och tog oss en strips meny var! men vart ändå rätt nöjd över köpet är helt ärligt inte alls ofta jag hittar något jag vill ha när jag väl har pengar! urch, nu sitter jag här med en jäkla huvudvärk den har spökat i tre dagar nu! aja, får väl försöka bita ihop!

gårdagen vart en  som en liten '' spa kväll'' för mig och marielle.
det började med att jag for dit ett tag efter jag hade slutat, ( klockan 12 slutade jag ), så jag var där kring halv 2 kanske.. så när jag kom dit gjorde vi oss lite käk, sen medans mina mackor var i ugnen gick jag ut med milo en snabbis! så när jag kom upp var det klart, och så städade vi undan lite ilägenheten! senare mot kvällen följde vi med malin och david till dollarstore och köpte ansiktsmask,fot och ben mask eller vad jag ska kalla det, behandling för håret och för påsar under ögonen testade vi! och det luktade verkligen gott efter åt, fast marielles mamma och david verkade inte vara så förtjust i lukten, haha! så han gick omkring och sprutade hårspray i rummet, han trodde väl det skulle lukta bättre! medans det vi använde torkade satt vi och spelade tv-spel och buzz och vem vann ibuzz om inte jag ?;] .. okej då! marielle vann en gång, men det gills inte! fast lite före det for vi förbi lösviktshuset och köpte oss lite snarra ( marielle betalar) och energi drink, och sur var den kan jag lova! undra om det finns någon dummare än marielle? vi går omkring och väljer godis så  ser jag ni vet såna här stora tuggummin som man knappt får in i käften? iallafall så tar jag och kollar på ett och säger: hur fan ska man kunna få in dom här ikäften? och inget svar..sen sa jag till marielle klart och tydligt ta tuggummi så vi kan ha imorgon på skolan eller något! så traskar jag vidare och kollar efter mer godis vi kan plocka, så det var väl inget mer med det ..sen senare när vi skulle slå igång en film så vi kunde somna till den så tar jag godis påsen och kollar tror ni inte smart skafftet har tagit såna där big tuggummin, självklart! så tog jag upp de och kollade på henne och frågar är det här tuggummina du köpte? och då säger hon : haha ja.  så jag berättade att det inte alls var såna jag menade osv , så då brast hon ut iskratt så hon trodde jag menade att jag ville ha såna där stora, man kan ju fråga sig vad hon lyssnar med, haha men vi fick något att skratta åt iallafall!   så det var väl det vi höll på med hela kvällen och så kom jens upp en sväng och surrade lite! nej, nu ska jag gå och göra mig en pizza! vi hörs..

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: