n

2008-11-18
17:07:28

never back down.
hallå..

imorse vart man väckt av att atlas kom hoppandes upp i sängen och på mig, skönt var det iallafall inte att få en stor hårboll på sig på morgonen! vart skjutsad av kattis till skolan men före for vi förbi hem till mamma och hämtade nå böcker och det första jag kliver i när jag kommer innanför min dörr till rummet är hund piss och det är väl inte det första man vill kliva i på morgonen! så jag skyndade mig att byta sockar sen for hon och lämnade av mig på skolan, har väl varit en hyfsat bra dag vi fick papper idag om ''betyg'' eller rättare sagt om vi nått målen osv.. blir utvecklings samtal imorgon direkt på morgonen så vi hade tänkt fara och fika någonstans före vi ska dit, men jag tror det kommer gå bra iallafall!
ikväll blir det att vara med marielle så ska väl traska dit sen när jag orkar röra på mig, just nu är jag helt slut! lala, vet ni hur gott det är med godis? själv sitter man och trycker i sig massa godis och pratade just med decci itelefon om helgen osv, ska ringa marielle snart också och höra vad det blir vi ska göra ikväll!  btw .. på no lektionen kunde jag verkligen inte hålla mig från att asflappa, vi håller på med hjärnan/öron/ögon tror jag de var, men hur som helst kom vi in på öron inflamation om vad man ska göra eller kan använda när man har de för att det ska hjälpa? så räckte linnea upp handen, och sa : jag hade iallafall lök iöronen när jag hade det!  och då brast jag ut iskratt så det kom tårar kunde knappt kolla på hon sen jag har värsta bilden framför mig med hon i sängen liggandes med lök i öronen! sen berättade hon att dom hade tejpat för löken när dom var i öronen så det inte skulle ramla ut ungefär! det lät himlans roligt när hon berättade!

glöm inte bort att det är uggly betty & desperate housewifes ikväll.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: