n

2008-11-06
16:38:22

now you're gone.
hellu :) käkade alldeles just, ska strax ta mig en promenad ner till morfar och se vad han har för sig! sen får vi se vad jag ska göra, kanske ska förbi linda senare! aja, igår gick vi halv dag så direkt efter vi fick sluta så hojade jag ner till morfar, och väntade på att han skulle komma med bussen! så ringde han när han började närma sig, så jag traskade över och mötte han vid bussen och hjälpte han att bära, och snacka om tunga väskor! sen tog vi oss käk, och satt och surrade ett tag! sen smsade marielle mig och frågade ifall jag skulle följa med till luleå och lämna av hon. så jag följde självklart med, så då började vi fara mot luleå .. så när vi var där satt vi och väntade på att tåget skulle komma, så när det kom följde vi med hon in och sa hejdå osv! så for hon till kiruna, urch! vad tråkigt jag kommer ha nu på kvällarna, ingen att fula sig med eller nånting så jag hoppas hon kommer hem snart igen :) så när jag kom hem la jag mig direkt isängen, och somnade! var riktigt skönt också. så sov från ungefär 6 till kvart över 7 i morse, så man var iallafall pigg på morgonen! aja, jag skriver lite senare!  kram

igår på tåget hade vi ett fint förväl av varandra, bland allt folk =)

jag : hejdå, och flyger på henne och kramar hon och pussar hon på kinden.
och hon kollar på mig med konstig blick.

jag : jag älskar dig
och jag får inget svar, så jag ber hon säga att hon älskar mig med.

marielle : aldrig, stick ;> haha!

jag : taskigt, nu gör jag slut och skaffar mig en NY pojkvän!
hejdå ha en dålig resa och dröm inte sött.

men nog vet jag att du älskar mig marielle, :]  

 

Kommentar:

Jajamän det är jag! EN STOLT JÄVLA BONNLURK! bONNBRUD = BONDBRUD! ;)

2008-11-06 @ 17:03:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: