n

2008-11-12
21:10:31

oskyldigt dömd.

hej! dagen började med skola till ca halv tre, vi skulle egentligen sluta klockan två men då skulle vi iväg på konst hallen i stan och kolla, och det sög! men vi får iallafall kompledigt nästa gång istället! nåja, efter vi hade varit istan hoppade jag av med bussen uti mig, så direkt jag kom in hoppade jag in i duchen och sen ringde jag morfar och bad han göra nå käk, så då blev det att äta hamburgare som vi har planerat hela veckan att göra men skjutit upp det hela tiden, så vart idag! sen gick vi över till macken en sväng när vi var tillbaka satt vi oss framför tvn och kollade på bland annat one three hill .. sen drog jag hem för att städa rummet, skönt att ha det bort gjort iallafall, hann inte mer än sätta mig framför datorn så skulle jag och mamma iväg en sväng och panta osv, det är pengar iaf! :) så fick jag mig nytt tuggtobak, och så vart jag chips sugen som vanligt så vi köpte det och dricka, så när vi kom hem satt vi oss och kollade bonde söker fru! och det slutade just så ska snart slå om och kolla på oskyldigt dömd. så har varit en rätt så lugn dag, förutom att jag vart på dåligt humör där ett tag men gick över nästan lika snabbt, nä! måste skynda mig nu, tror det har börjat !
 
kram på er.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: