n

2008-11-25
20:24:27

peta in en pinne ibrasan.
hallåå..

sitter nu här med benji brevid mig! surrade just lite med marielle itelefon, ska ta och ringa upp hon lite senare! ikväll blir det inte alls att göra så mycket är super trött och ingen ork till nånting nästan, hade bestämt mig för att göra chokladbollar men vart inget med den saken får bli någon annan dag men det är bara det att jag har sug efter choklad..sen måste jag plugga inför proven också vi har både no,sv och so till på fredag och tisdag engelska så måste försöka hinna med det också! nu klockan åtta är det uggly betty också, eller jag ser nu att det redan har börjat så ska väl springa iväg och kolla det med, sen desperate housewifes efter det! och sen ska jag försöka hinna med att ta en liten prommis med hundarna också! men ska se nu om jag hinner med allt kan hända att jag somnar också, sen har jag ostädat rummet med ännu jobbigare! aja, kan tar och skriver lite mer senare! 

kram på er.

vänner snackar inte skit bakom ens rygg, och om du verkligen tycker det är så jobbigt att se mig vara i närheten av honom så ta och säg det till mig istället om det nu är så irriterande! och du har på senaste tiden inte direkt sagt som du känner till mig och vad felet är? jag har frågat gång på gång, men får alltid samma svar av dig! du kanske borde tänka efter på vem du säger saker till också, jag får alltid reda på all skit du sagt för eller senare! det som känns värst av allting är att det kommer från en av dom närmaste.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: