n

2008-11-23
20:58:43

rest in peace.
Första gången jag såg dig, blev allt ljust.Du var svart som natten, men du sken i snön, där du stod.Jag visste att du var en ängel, som skulle hjälpa mig igenom det svåra livet.,18/11-07 viskade du till mig, att du visste att jag skulle klara mig själv nu, och du sa att det fanns andra människor som väntade på dig, som behövde dig.Jag grät.Du var min ängel.Du flög iväg på dina stora vita vingar.Jag saknar dig fortfarande, men varje natt när jag somnar, ser jag dig där; du
står framför mig och jag ser in i dina ögon, och dom säger: "Jag kommer alltid finnas här hos dig.Kolla så får du se. Kolla så djupt in iditt hjärta du kan, så ser du mig.För jag ser dig längst in i mitt hjärta."Och längst in i hjärtat så ser jag dig.

Varje dag

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: