n

2008-11-17
22:13:03

secret..

halloj, har alla haft en bra dag? det har iallafall jag förutom min huvudvärk. det började med skola till tjugo ifyra, när jag slutade traskade jag över till pappas jobb och var där! vart att jag bakade negerbollar och dålig vart dom väl inte, men frågan är vad dom andra tyckte ;> men iallafall kring sex när dom stängde for vi förbi och lämnade tinas kläder och samtidigt tog jag mina men glömde skora mina så blir väl att ta dom en annan dag, aja! sen for vi iväg och åt på abrilla eller vad det nu heter, gott var det iallafall. sen for vi hem och gjorde oss efter rätt och kollade tv, sen tog jag mig ett varmt bad, skönt var de! sen har det väl inte skett så mycket mera förutom att jag råkade he av en bit av min tand, typiskt mig! andra gången, skulle bita av en godis och då kändes det att de gick av lite! .. prison break började just funderar på spring iväg och kolla de, var ett tag sen man såg de nu! aja, skriver mer senare!


kram på er..


marielle, du vet att jag alltid finns här för dig!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: