n

2008-11-13
16:39:09

som att det skulle vara bättre.
hallå, kom hem för ett litet tag sen! daniel kom och hämtade upp mig, orkade inte cykla hem ..är så kallt ute och sen har jag ont i benen så det gör ju inte saken bättre om jag cyklar ,så när jag kom hem gjorde jag mig en hamis och god vart den också för den delen! jag har inga speciella planer för kvällen får väl se om marie skulle hinna göra något med mig, men ska iallafall ringa upp tina igen på en stund hade jag tänkt så kanske blir att göra något med hon istället för marie hade en massa saker att göra, och det är extra skönt nu när jag har sov morgon till kvart över 10 imorgon så får iallafall sova en timme extra om inte mer!! ;> .. blir riktigt skönt med helg i morgon, sen får vi se vad som sker men nånting händer väl alltid! nej, nu ska jag se one three hill som jag märker att jag missat lite av nu, så ska skynda mig nu så jag inte missar alltför mycke av de! 


kram

i min egna värld .


jag saknar marielle.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: