n

2008-11-16
15:37:50

städnings dax.

halloj, idag vart det stor städning i rummet för min del, har tvättat en massa kläder och skurat och haft mig! så nu sitter jag här med tända ljus och väntar på att vi ska fara och köpa godis, och så ska jag förbi tina en snabbis och lämna hennes kläder! igår var jag med melinda och tina, vi satt och spelade lite kort och surrade lite.. sen gjorde vi oss klara och drog in till stan och var med folk, så vart det fest! men vart nyktert för min del, gårdagen var helt okej iallafall! orkar inte skriva en massa detaljer osv , är helt slut så tar kanske och skriver lite mer senare! ikväll blir det att vara med min efterlängtade marielle, hon har äntligen kommit hem!!;> Jag måste skynda mig iväg, kram!

BILDER KOMMER. ( har  inte hunnit stopat in dom än)

varför döma folk man inte känner?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: