n

2008-11-07
00:30:54

tidsfördrivs- lista
1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jo, ibland!

2. Har du sett din bästa vän gråta?
jopes, ett par antal gånger.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ehm.. no idea!

4. Vad åt du senast?
en pizza bit.

5. Har du fått någon komplimang idag?
nix, inte vad jag har tänkt på iallafall!

6. Har du varit med i en rättegång?
faktiskt inte,

7. Är du polare med grannarna?
Nej.. typ hälsar på dem när man råkas mötas någerst...

8. Vilka språk pratar din mamma?
kan det vara svenska?

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige..

10. Senaste piercingen?
tungan vart det! sen har jag i septum, läpp och öron! utaget i naveln
men blir att göra om närmare sommarn!

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
senaste igår till och från luleå!

12. Gay?
Kysst bra tjejkompisar har jag ju gjort... men kär i tjejer absolut inte! 

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
De jag inte mins har inte hänt... eller heter de inte så?! :)

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nepps de har jag inte gjort.

17. Har du varit på stranden?
givetvis, fler gånger!

18. Har du haft en stalker? 
ehm .. nopes! 

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
jo det gör jag.

20. Hur bra är din syn?
haha, nixpix det har jag inte, måste ha glasögon men dom använder jag bara vid datorn och när jag läser fast är dålig på att använda dom.

21. Har du varit på ett party?
Jopp de har jag...

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
De skulle ju vara en upplevelse ... men frågan är om hajarna skulle tycka detsamma... så jag tror jag hoppar av de.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
det kan jag nog inte svara på förens det sker..

24. Har du varit utomlands?
jovisst, har jag det många gånger.

25. Har du sett din bästa vän naken?
yesbox.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
jadu de var hur länge sen som helst... men är nog när min väns föräldrar gifte sig när vi var små.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Haha ja de skulle dom förmodligen bli. 

28. Var är dina syskon just nu?
just nu ligger nog min lillebror och sover!

29. Vad var den senaste drömmen som du minns? 
den jag drömde igår natt, att jag och frida satt och luktade på varandras 
hår och sa att det luktade gott .

30. Vem ringde dig senast?
det var nog tina!

31. Vilken tid gick du upp imorse? 
kring kvart över 7 imorse!  

32. Vad ska du göra i helgen?
inga planer inför fredag, men lördag ska jag umgås med pierre och söndag är det farsdag!

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
'' haha, skönt! ''

34. När var du riktigt sjuk senast?
jag minns faktiskt inte.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
nordman i sommras!

36. Vad finns i din bakficka?
Jag har ingen bakficka..

37. Har du färglinser?
jag brukar använda det, men har inga just nu.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
jag sov som en gris

39. Vad är det första du gör på morgonen?
ligger i sängen och hoppas på att få sova längre, sen går jag upp och gör mig klar och gör mig lite käk, sen tar jag bussen till skolan om inte mamma kör mig!

40. Vad ska du göra efter det här? nu ska jag ta och krypa ner i sängen och slå igång en film, vad ska du själv göra?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: