n

2008-11-15
13:45:14

torsdag-lördag.
har inte haft tid och ork dom tre senaste dagarna att skriva så får ta och göra det nu! 


Torsdag:  då hände det väl inte så värst mycke, tog det mest lungt! var förbi alexandra ett tag, och umgicks lite! var så himlans länge sen, så är alltid roligt att vara med folk man inte vara med på länge..sen kring 10 tiden hämtade mamma och morfar mig där, så då for vi hemåt lämnade av mamma hemma sen for jag till morfar och sov där vi satt och spelade kort till ungefär halv 3 på natten, och surrade! sen när morfar la sig och sov så la jag mig och kollade tv till ungefär 5 innan jag somnade! sen var det väl inte så mycket mer som hände!

fredag: var en bra dag/kväll, började med skola till tjugo i fyra! sen drog jag hem och gjorde mig klar.
sen när jag var klar for jag  till linda, vi satt och drack lite & surrade! vart en tidig kväll för hon för att hon var så jävulst trött, så när hon gick och la sig gick jag över till rickard en sväng där han jens och alexander var så satt jag och surrade med dom! sen drog jag till tina och var med hon och melinda, så vi drog ut och åkte bil! men det var jävlat dött istan, var inte mycke folk som var ute, urch! det är nästan öde här nu, förut var det alltid massa folk ute istan osv.. aja! sen när vi hade varit och åkt ett tag drog jag hem, hann inte mer än komma in så skulle vi iväg igen, så vi for och åt på big boy! och på vägen hem så vart det att vi for runt istan men vart så less eftersom jag precis ett tag före hade åkt runt istan, så jag somnade, var skönt det också! så när vi äntligen var hemma, sprang jag in slog av datorn som var på, och skyndade mig att krypa ner isängen, :)

lördag:  idag vaknade jag kring kvart över 12, skönt med sov morgon! blir att vara med melinda och tina idag iallafall, vi får väl se vad vi ska hitta på blir dom håller på lana så jag antar att det är de vi ska göra, får väl se om det blir att jag sover där inatt eftersom det aldrig vart igår, men det blir säkert bra! så ska strax hoppa in i duchen, så måste skynda mig lite för morfar ska hämta mig snart och köra dit mig! aja, plus min sötnos kommer hem idag, urch! vad jag har saknat henne :) så om det inte blir att vi ses ikväll blir det imorgon! nä, kan inte skriva mer nu måste kila iväg, kram på er alla.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: