n

2008-10-06
23:26:12

andas ut och hämtar nya krafter.

hellu! jag och marie gjorde alldeles nyss pyttipanna så nu är man mätt och belåten! min dag har varit helt ok, dagen började med skola till tjugo över tre, så jag och marie for hem till mig en snabbis så hämtade hennes mamma upp oss hos mig, så for vi dit och åt, sen följde vi till jysk och kollade en säng till marie, och så vart det barnenshus en sväng, och jag blir alltid lika glad när jag går in där, jag vet inte varför men jag saknar att vara liten ibland! nåja, sen for vi förbi dollar en sväng, så jag köpte mig en glass där :) gott var det också! sen begede vi oss tillbaka mot hortlax, vi gjorde väl inte så mycket såg lite tv och satt oss framför datorn ett tag! sen kring åtta tiden körde maries mamma oss till mig, vart att marie sover hära inatt! så direkt vi kom till mig sprang jag in och hämtade sannas tungstav och for förbi hon med den, efter ett tag for vi till okå och tankade, sen for vi och mötte marielle jens och josefine på sporthallen, dom satt och kollade på maddes träning, och var inte alls så värst kul att kolla så vi for därifrån, och for hem till marielle ist och surrade osv! :) aja, har säkert glömt att skriva ner saker, men orkar inte skriva så mycket nu, ska gå och vara lite social med marie nu! hon ser så ensam ut i sängen,så .. vi hörs! ha det bra, puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: