n

2008-10-19
13:45:56

Ännu en gång så har jag gjort de, varför gjorde jag de?
hey, vaknade för en liten stund sen! rätt skönt att sova ut ibland, igår när jag la mig isängen började jag få en jävla ångest över det jag hade gjort, jag visste inte vad jag skulle göra . försökte somna så jag inte skulle tänka på de, men det gick verkligen inte, jag mår rent utav dåligt av att tänka på de, urch! jag gör inte om det en gång till, förlåt..
aja, ska börja göra mig klar och bege mig till marielle! så jag får skriva lite senare ! puss



Det finns mycket som jag kan släppa taget om men vissa saker har påverkat mej i det
 handlande som jag gör idag.mot mina medmänniskor..jag har blivit en sämre människa pågrund av dej.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: