n

2008-10-25
23:30:09

ännu en tidsfördrivs-lista

namn: Natalie
piercingar: tunga,septum,öron,läppen men inget i just nu.
tatueringar: ingen just nu
längd:  ungefär 161,7
skostorlek: 36/37
hårfärg: Brunett
ögonfärg: blåa
motto: här och nu
kär?:  nopes
önskar du att du bodde någon annanstans?:  Ja
dricker du?: yesbox
använder du droger?:absolut inte
vilken parfym använder du?: Varierar,
vad är du rädd för?: mörker, men vet aldrig vad eller vem man stötter på.
har du gjort mycket som du ångrar idag? jo, en hel del saker.

senaste

filmen du hyrde: jag kommer inte ihåg, ser mest på datorn.
filmen du köpte: no idea
boken du läste: blodssystar
låten du hörde: purex - jag vill ha röv.
personen du ringde: Rickard.
personen som ringde dig:  Mamma
tv-program du såg:   kommer inte ihåg.
person du tänkte på: ingen speciell.
personen du fick e-mail av: tradera
personen du fick brev av: eva & rebecca
personen du fick sms av: linda
gången hela din familj åt middag tillsammans: senast igår.
favorit mat: Kina mat
sak att göra: cykla hem
sport: ingen just nu, men annars fotboll plus innebandy.
dryck: Fanta & jucie
kläder: Mjukis är skönast!
Film: Komedi !

Bil:  ingen
Serie: CSI

har du någonsin
gråtit över en kille?: Ja
gråtit över en vän?: Ja
ljugit för någon?:  Ja
varit i slagsmål?: Ja

antal
gånger du blivit sårad: Ett par gånger
gånger du varit med i tv: ingen, vad jag har minne av.
gånger ditt namn varit med i tidningen:  4 kanske.
ärr du har på kroppen:  jag har inte räknat precis,

mobilen
hur många kontakter har du: jag har inte räknat.
vem skrev du till sist: Linda
vem är din 31a kontakt: Josefine
hur många sms har du skickat: No idea,
vad står det på ditt 5e sms: "Solen lyser ner på din rumpa och säger att den är perfekt,"

ser hon/han som skickade sms:et  bra ut: Jodå

msn
hur många kontakter har du totalt: cirka 500 kontakter.
vad heter du just nu: Så fort jag får en sekund över så tänker jag, tankarna är tilll 99% dåliga.
vem skrev du med sist: Josefine
är du beroende av msn: Nja.
vad handlade din sista konversation om:  att josefine ville ha bilderna jag tagit.
vad har du gjort idag: Sovit, torkat skit efter hunden, umgåts med vänner, osv.
gillar du att slåss: när det är nödvändigt.
du göra ikväll: umgås med folk.
allergisk:  mot dig!
använder du hårspray: sometimes
kan du stå på händer: nopes.
salt eller socker: beror väl på.
gillar du ketchup:givetvis!
är du glad nu: Ja
har du hållt på med mera än 2 killar på en kväll? ingen komentar.
var du glad igår:  jopes.
stockholm är: En huvudstad
göteborg är: har aldrig varit där.
kan du sjunga: du vill inte höra.
spaghetti eller makaroner: både och.
land du vill besöka: brasilien
när hade du sex sist: Hemlis
den/dom du berättar allt för: mig själv
när va du riktigt lycklig sist: kommer inte ihåg.
vad hatar du mest: såna som riktigt går en på nerverna.
vad ska du göra härnäst: ta mig en snus, och se tv!
Vem vill du träffa: chad micheal murray.



Har du...

Blivit kallad hora? Japp, .

Ljugit om din ålder? kan ha hänt.
Bråkat utan anledning? Ja,ja.


Har du under den senaste månaden
..
Druckit alkohol? ja

Rökt? jag är rökare.
Shoppat? Jajamensan!
Skejtat? nixpix.
Bakat?aop, men senast brännde jag det.
Haft sex? aop

Pussats med någon? Så klart!

Vem..

Kan du lita på? : Mina nära vänner och familj.

vet allt om dig? jag tror nog inte det finns någon som vet ALLT!
längtar du efter? sommaren & dig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: