n

2008-10-19
22:04:18

den som inte fattar kan omöjligt förstå!
hey, ska alldeles strax börja med att rensa datorn så jag kan stopa in lite bilder från mobilen, ;] dagen har väl varit helt ok, tillbringat dagen med marielle! vi var in till stan en sväng idag och kollade lite hockey! sen efter det for vi hem till hon, såg one three hill och gossip girl och käkade pizza! sen for vi ner till hamenviken och tänkte ta ett sista dopp men var för mycke is, så gick inte! ;/ .. så vi for hem igen, och nu sitter jag här! så har ändå varit en rätt lugn dag .. :} skriver mer senare, puss..


jag tacksam för allt du gjort för mig ..

även om jag säger saker som får dig att fundera så hoppas jag att du vet att det är saker jag inte menar ..







Kommentarer:
#1: DeafeeM

Schnygg bild Nattis... :P

2008-10-22 @ 15:25:02
#2: Natalie

haha, givetvis!

2008-10-22 @ 15:31:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: