n

2008-10-21
22:48:56

Det beror på hur man ser det.
hey, kom alldeles just hem från morfar, vart att jag sov över där igår, och så kom marielle dit och sov med mig! .. efter skolan började jag gå mot morfar, så jag ringde och hörde ifall han var hemma, men såklart var han istan då, så jag skulle få vänta tills han kom hem för han hade glömt att lämna nyckel till mig, men ides inte sitta ute och vänta, så jag kom på att jag kunde hoppa in genom fönstret :) så när jag kom in, började jag städa i lägenheten, så när han kom hem fick jag mig mat från sunes, riktigt gott var det och efterlängtat! sen fortsatte jag att städa, vart en riktig stor städning faktiskt, så när jag väl vart klar, så satt jag mig och såg lite tv! sen gick jag och mötte marielle, och var med hon en stund! sen när hon for, gjorde jag mig lite mat och så satt jag och såg uggly betty, tog ett tag innan morfar gav med sig att se det,  och bra var det var länge sen man såg de .. direkt efter vart det desperate housewife, och det var riktigt spännande idag .. längtar redan tills nästa tisdag! nåja :] har inte så mycket mer att berätta, förutom att jag och marielle var super duktiga igår, vi bakade bullar , fast ska jag vara ärlig så råkade jag bränna nästan alla bullar! (A) .. men några klarade sig iallfall, nåja! nu ska jag väl krypa ner i sängen och slå igång en film .. puss godnatt!


känner du som jag? jag vill veta jag står inte ut,jag behöver dej kan inte fatta egna beslut!


jag har hatat min kära mor när hon försökte hjälpa till !






Så fort jag får en sekund över tänker jag, tankarna är till 99% dåliga..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: